Video nastao za potrebe Erasmus projekta KA2 Florcert za buduÄnost – majstor ( sijeÄanj 2023.)
EN Marketing is based on the active involvement of visitors More and more companies at fairs actively involve visitors in their presentations. Many so-called photo corners, where visitors take photos and then send their photos on social networks. Visitors can also take photos with special devices and print photos with company logos. Companies prepare games, such as finding your best rose scent or voting for the best bouquet. In some places, they also organize active workshops where visitors get to know and buy the products more efficiently. The main goal of all activities is for visitors to remember company presentations better.
HR – Marketing se temelji na aktivnom ukljuÄivanju posjetitelja Sve viÅĄe tvrtki na sajmovima aktivno ukljuÄuje posjetitelje u svoje prezentacije. Mnogi takozvani foto kutci, gdje posjetitelji fotografiraju i zatim svoje fotografije ÅĄalju na druÅĄtvene mreÅūe. Posjetitelji takoÄer mogu fotografirati posebnim ureÄajima i isprintati fotografije s logotipom tvrtke. Tvrtke pripremaju igre, poput traÅūenja najboljeg mirisa ruÅūe ili glasanja za najbolji buket. Ponegdje organiziraju i aktivne radionice na kojima posjetitelji uÄinkovitije upoznaju i kupuju proizvode. Glavni cilj svih aktivnosti je da posjetitelji bolje zapamte prezentacije poduzeÄa.
IT Il marketing si basa sul coinvolgimento attivo dei clienti Sempre piÃđ aziende alle fiere coinvolgono attivamente i visitatori nelle loro presentazioni. Tanti i cosiddetti photo corner, dove i visitatori scattano foto e poi inviano le proprie foto sui social network. I visitatori potranno anche scattare foto con appositi dispositivi e stampare foto con loghi aziendali. Le aziende preparano giochi, come trovare il miglior profumo di rosa o votare il miglior bouquet. In alcuni luoghi vengono organizzati anche laboratori attivi in cui i visitatori possono conoscere e acquistare i prodotti in modo piÃđ efficiente. L’obiettivo principale di tutte le attività ÃĻ che i visitatori ricordino meglio le presentazioni aziendali.
SLO – Marketing, ki temelji na aktivnem vkljuÄevanju obiskovalcev Na sejmih je vedno veÄ podjetij, ki v svojih predstavitvah aktivno vkljuÄujejo obiskovalce. Veliko j tako imenovanih foto kotiÄkov, kjer se obiskovalci fotografirajo in nato svoje fotografije poÅĄiljajo po druÅūbenih omreÅūjih. Obiskovalci se lahko fotografirajo tudi s posebnimi aparati in fotografije natisnejo z logotipi podjetij. Podjetja pripravijo razliÄne igre, kot na primer, poiÅĄÄite svoj najboljÅĄi vonj vrtnice, ali pa glasujte za naj ÅĄopek. Ponekod pripravijo tudi aktivne delavnice, kjer se obiskovalci seznanijo s produkti in jih zato laÅūje kupijo. Glavni cilj vseh aktivnosti je, da se obiskovalci bolje zapomnejo predstavitev podjetij.
SWE – MarknadsfÃķring som bygger pÃĨ aktivt deltagande av besÃķkare Allt fler fÃķretag pÃĨ mÃĪssor involverar aktivt besÃķkare i sina presentationer. MÃĨnga sÃĨ kallade fotokiosker dÃĪr besÃķkare tar bilder och sedan skickar sina bilder pÃĨ sociala nÃĪtverk. BesÃķkare kan ocksÃĨ ta bilder med speciella enheter och skriva ut bilder med fÃķretagets logotyper. FÃķretag fÃķrbereder spel, som att hitta din bÃĪsta rosdoft eller rÃķsta pÃĨ den bÃĪsta buketten. PÃĨ vissa platser organiserar de ocksÃĨ aktiva workshops dÃĪr besÃķkare fÃĨr lÃĪra kÃĪnna och kÃķpa produkterna mer effektivt. Det frÃĪmsta mÃĨlet med alla aktiviteter ÃĪr att besÃķkare ska komma ihÃĨg fÃķretag presentationerna bÃĪttre.
SRB – Marketing zasnovan na aktivnom uÄeÅĄcĖu posetilaca Sve viÅĄe kompanija na sajmovima aktivno ukljuÄuje posetioce u svoje prezentacije. Mnogi takozvani foto kiosci na kojima se posetioci slikaju, a zatim svoje slike ÅĄalju na druÅĄtvene mreÅūe. Posetioci mogu i da se slikaju specijalnim ureÄajima i odÅĄtampaju slike sa logotipom kompanije. Kompanije pripremaju igre, poput pronalaÅūenja najboljeg mirisa ruÅūe ili glasanja za najbolji buket. Na nekim lokacijama organizuju i aktivne radionice na kojima posetioci efikasnije upoznaju i kupuju proizvode. Osnovni cilj svih aktivnosti je da posetioci bolje zapamte prezentacije kompanije.